Veelgestelde vragen



Gesorteerd op Op datum van laatste wijziging oplopend Sorteer chronologisch: Op datum van laatste wijziging wijzig naar aflopend | Op datum van aanmaken

Pagina:  1  2  (Volgende)
  Alles

Vraag:

Ik heb maar een half scherm of ik zie mijn navigatiebalk niet volledig


(Laatste wijziging: donderdag, 29 maart 2018, 10:54 )
Antwoord:

Toets F11 boven aan je toetsenbord in om het scherm beeldvullend te maken. Toets vervolgens nog maals op F11 om het scherm weer kleiner te maken.

Indien dit niet helpt ctrl 0 (nul) reset van het zoom niveau.



Vraag:

Mijn e-learningmodule opent in volledigscherm waardoor er alleen een gedeelte zichtbaar is

(Laatste wijziging: donderdag, 29 maart 2018, 10:54 )
Antwoord:

Je kunt de schermweergave verkleinen met de pijlen.



Vraag:

Ik heb beeld maar geen geluid

(Laatste wijziging: donderdag, 29 maart 2018, 10:54 )
Antwoord:

Controleer of het volume aanstaat. Staat deze aan, controleer dan vervolgens of de computer een werkende geluidskaart heeft.



Vraag:

Ik kan geen PDF documenten openen of lezen (rare tekens)

(Laatste wijziging: donderdag, 29 maart 2018, 10:54 )
Antwoord:

Voor het openen en lezen van PDF documenten heb je een PDF-reader nodig. Deze kun je hier gratis downloaden.



Vraag:

De e-learning module start niet op

(Laatste wijziging: donderdag, 29 maart 2018, 10:54 )
Antwoord:

Waarschijnlijk staat de pop-up blokkering aan. Je kunt in je internetbrowser standaard het openen van pop-ups uitzetten. Hoe dit werkt is per internetbrowser verschillend. Klik hier en kies de internetbrowser die je gebruikt voor een verdere instructie.



Vraag:

Mijn deskundigheidsprofiel heeft een andere opbouw dan anderen

(Laatste wijziging: donderdag, 29 maart 2018, 10:54 )
Antwoord:

Je kunt de instellingen naar de nieuwe versie zetten d.m.v. de volgende stappen:

1. Ga naar deskundigheidsprofiel

2. Scrol naar beneden en klik op 'Bewerk deze pagina'

3. Scrol opnieuw naar beneden en klik op 'Pagina terug op standaard instellen'

Hiermee verdwijnt de voortgangsrapportage en is het blok 'Mijn cursussen' toegevoegd.


Vraag:

Privacyverklaring

(Laatste wijziging: dinsdag, 24 juli 2018, 14:02 )
Antwoord:

Hier vind je de privacyverklaring van DZWijzer.

Vraag:

Pop-up blokkering. Als ik wil starten met een e-learning module krijg ik de melding: 'Je bent klaar met het bekijken van deze bron, klik hier om terug te keren naar de cursuspagina'

(Laatste wijziging: woensdag, 1 augustus 2018, 08:53 )
Antwoord:

Waarschijnlijk staat de pop-up blokkering aan. Je kunt in je internetbrowser standaard het openen van pop-ups uitzetten. Hoe dit werkt is per internetbrowser verschillend.

Klik in internet explorer op 'Extra' en dan Pop-upblokkering --> uitschakelen.



Vraag:

Ik heb de (praktijk)toets gehaald, maar de competentie staat niet bij behaalde competenties in mijn deskundigheidsprofiel

(Laatste wijziging: woensdag, 1 augustus 2018, 08:56 )
Antwoord:

Er zit een vertraging in het systeem, waardoor het even duurt voordat je resultaten zijn verwerkt. De volgende dag moeten de resultaten in je deskundigheidsprofiel zichtbaar zijn. Is dit niet het geval? Maak dan een ELS melding.



Vraag:

Inloggen. Bij het inloggen geeft mijn computer een foutmelding

(Laatste wijziging: woensdag, 1 augustus 2018, 08:57 )
Antwoord:

Probeer het altijd nog een keer. Controleer daarna of je gebruikersnaam en wachtwoord goed zijn ingevoerd. Controleer ook of je de toets 'Caps Lock' (hoofdletters) aan hebt staan in plaats van uit.
Met de knop 'wachtwoord vergeten' kun je een nieuw wachtwoord aanvragen. Ontvang je geen mail of heb je nog steeds problemen? Maak dan een ELS melding.


Pagina:  1  2  (Volgende)
  Alles